Beste Pedicure cliënten,

Graag willen wij u attenderen op het volgende:

Iedere cliënt is waardevol en wil graag zo spoedig mogelijk behandeld worden.
Daarom verzoekt Voetcentrum Dordrecht u om de afspraak 24 uur van tevoren telefonisch te verzetten of te annuleren. Indien niet/of korter van tevoren gemeld, wordt het tarief voor die afspraak in rekening gebracht, wij hanteren hiervoor het 1-2-3 beleid.

24 Uur tevoren uw afspraak verplaatsen/annuleren bespaart kosten en levert drie blije gezichten op!

  1. U blij! Voetcentrum Dordrecht stuurt geen rekening.
  2. Cliënt op de wachtlijst blij! Er is nu een plekje vrijgekomen en hij of zij kan eerder geholpen worden.
  3. Voetcentrum Dordrecht blij!

De vrijgekomen tijd wordt door uw tijdige melding weer zakelijk ingevuld! 

Afspraken verplaatsen of afzeggen dient telefonisch te geschieden; indien Voetcentrum Dordrecht de telefoon niet kan opnemen kunt u altijd een voicemailbericht achterlaten. Laat dan duidelijk uw naam en telefoon nummer achter.

Bent u de afspraak vergeten?

Wij merken dat er regelmatig afspraken worden vergeten. Dit kan natuurlijk de beste overkomen.

In onze praktijk hanteren wij het 1-2-3 beleid voor het te laat afzeggen van een afspraak of het vergeten van een afspraak;

1x vergeten, heel spijtig maar kan gebeuren

2x vergeten, nog vervelender maar we moeten nu de kosten van de behandeling rekening brengen

3x vergeten, erg vervelend, voor u als cliënt omdat u de factuur in het geheel doorberekend word +25% toeslag

U zou het ook fijn vinden als u tijdig geholpen kan worden, toch?

Heeft u nog vragen over het bovenstaande, stel u vraag gerust aan uw pedicure.

Met vriendelijke groet,

Caroline, Mary en Rianne