Beste Pedicure cliënten,
Graag willen wij u attenderen op het volgende:
Iedere cliënt is waardevol en wil graag zo spoedig mogelijk behandeld worden.
Daarom verzoekt Voetcentrum Dordrecht u om de afspraak 48 uur van tevoren telefonisch te verzetten of te annuleren. Indien niet/of korter van tevoren gemeld, wordt het tarief voor die afspraak in rekening gebracht, wij hanteren hiervoor het 1-2-3 beleid.
48 Uur tevoren uw afspraak verplaatsen/annuleren bespaart kosten en levert drie blije gezichten op!
- U blij! Voetcentrum Dordrecht stuurt geen rekening.
- Cliënt op de wachtlijst blij! Er is nu een plekje vrijgekomen en hij of zij kan eerder geholpen worden.
- Voetcentrum Dordrecht blij!
De vrijgekomen tijd wordt door uw tijdige melding weer zakelijk ingevuld!
Afspraken verplaatsen of afzeggen dient telefonisch te geschieden; indien Voetcentrum Dordrecht de telefoon niet kan opnemen kunt u altijd een voicemailbericht achterlaten. Laat dan duidelijk uw naam en telefoon nummer achter.
Bent u de afspraak vergeten?
Wij merken dat er regelmatig afspraken worden vergeten. Dit kan natuurlijk de beste overkomen.
In onze praktijk hanteren wij het 1-2-3 beleid voor het te laat afzeggen van een afspraak of het vergeten van een afspraak;
1x vergeten, heel spijtig maar kan gebeuren
2x vergeten, nog vervelender maar we moeten nu de kosten van de behandeling rekening brengen
3x vergeten, erg vervelend, voor u als cliënt omdat u de factuur in het geheel doorberekend word +25% toeslag
U zou het ook fijn vinden als u tijdig geholpen kan worden, toch?
Heeft u nog vragen over het bovenstaande, stel u vraag gerust aan uw pedicure.
Met vriendelijke groet,
Caroline en het team van Voetcentrum Dordrecht