Beste klant,
We merken de laatste tijd dat er vaker op heel korte termijn afspraken worden afgebeld/gemaild en dat er met regelmaat klanten niet komen opdagen op hun afspraak. Een keertje vergeten kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig zijn we allemaal maar mens.
Maar omdat we onze en vooral uw tijd goed willen besteden, zijn wij genoodzaakt om ons beleid rondom afzeggen of verzuimen scherper te hanteren.
Vanaf 1 april 2025 gaan wij in de volgende gevallen de kosten van behandeling (inclusief administratiekosten) doorberekenen:
- Bij een 1ste verzuim, wat natuurlijk kan gebeuren, delen we de kosten van de geplande behandeling.
- Bij 2 maal verzuimen van een afspraak, dan rekenen wij een dubbele behandelingsprijs.
- Binnen 48 uur voor de afspraak afzeggen of wijzigen, dan rekenen wij de volledige behandeling
- Bij wijzigen van gestuurde facturen, rekenen wij ook administratiekosten.
Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel, bijvoorbeeld opname in het ziekenhuis of pas net ziek geworden. In deze gevallen is het verstandig om te (laten) bellen. Er is dagelijks een telefoniste van 08:00 tot 16:00 aanwezig om u te woord te staan of om uw afspraken te maken of te wijzigen.
Handig is om bij uw volgende afspraak uw contactgegevens te controleren. En vraag, mocht u dat nog niet krijgen, via de mail afspraakbevestigingen aan.
Zegt u per mail af? Dat mag natuurlijk! Stuur die dan altijd naar info@voetcentrumdordrecht.nl. Reacties op uw afspraakbevestiging of -herinnering zullen wij dus ook niet ontvangen!
Wij hopen op uw begrip,
Caroline en de pedicures van Voetcentrum